CEIP Cervantes
En construcció la instal·lació solar fotovoltaica de 100 kW al CEIP Cervantes que subministrarà energia verda a habitatges i pimes en un radi de 2 km. Fins a 50 llars i 10 empreses del voltant podran consumir energia directament de la instal·lació pagant una petita quota anual segons la potència sol·licitada, a raó de 100 € per cada kW.
Inscripció
Els consumidors s’han triat per convocatòria oberta. La quota de consum s’atribueix durant un any prorrogable fins als quatre. A partir de llavors, s’obrirà una nova convocatòria cada any, si hi ha places disponibles. L’assignació es farà per ordre d’entrada amb prioritat per les llars vulnerables.
100 kW
50 llars
10 pimes
-76,55 t
Projecte finançat amb fons de l’Impost del Turisme Sostenible i acollit al programa d’incentius lligats a l’autoconsum i emmagatzematge, amb fonts d’energia renovable, en el sector serveis i altres sectors productius de l’economia en el marc del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència, finançat per la Unió Europea – NextGenerationEU.
